
Запазване на лично име като търговска марка: Пълен правен анализ и стратегическо ръководство
Авторско право, Търговско право
Личното име в ерата на персоналния брандингПравната същност на името като маркаСтратегическите ползи от регистрациятаПроцедурата…

Авторско право в дигиталния свят: Защита на вашето съдържание и софтуер през 2025 г.
Авторско право, Вашите права онлайн
Вашето творчество е ценност. Знаете ли как да я защитите онлайн?Основите на закрилата – Какво казва българският закон (ЗАПСП)?Новата…

10 стратегически причини да регистрирате Вашата търговска марка: Пълно ръководство за българския бизнес
Авторско право, Търговско право
Вашият бранд е повече от име – той е най-ценният Ви активПричина 1: Осигуряване на изключителни права: Юридическият монопол върху Вашия…

Лицензиране на софтуер: Пълно ръководство за бизнеса в България
Авторско право, Вашите права онлайн
Защо софтуерните лицензи са скритият правен риск за всяка компания?Основи на софтуерното право – Отвъд бутона "Съгласен съм"Картината…

Договори за изработка на софтуер: Ръководство за защита на вашата интелектуална собственост
Авторско право, Анализи, Вашите права онлайн
Вашият софтуер е повече от код – той е короната на вашия бизнесПравната същност на софтуера в България: Какво точно защитаваме?Ключовият…

Могат ли да използват снимките ми без разрешение? Авторското право в социалните мрежи
Авторско право, Анализи, Важно за потребителите, Щети и обезщетения
Вашата снимка, техните правила?Авторското право върху Вашите снимки – какво казва българският закон?Договорът, който не сте чели: Какво…

Защо регистрирането на търговска марка е най-важната инвестиция за Вашия уебсайт?
Авторско право, Анализи, Търговско право
Търговската марка: Правният щит на Вашата дигитална идентичностКакво е търговска марка отвъд логото? Правната дефиниция в дигитален…

Разлики между фирма и търговска марка
Авторско право, Търговско правоФирмата и търговската марка са две основни понятия в сферата на бизнеса. Фирмата представлява организация, която оперира и функционира на пазара, като има определени цели и дейности. Търговската марка, от друга страна, е символ, символизиращ определена фирма или продукт, който й придава определена идентичност и уникалност. Въпреки че двете понятия могат да бъдат взаимно свързани, фирмата е по-широкото понятие, което включва търговската марка и други аспекти на бизнеса като организационната структура, управлението и стратегията. С други думи, търговската марка е елемент от фирмата, който се използва за идентификация и диференциация от конкурентите.

Виртуални стоки и NFT като търговски марки в Метавселената
Авторско правоРазберете как виртуалните стоки и NFT се превръщат в новата валута в метавселената в нашата статия.

Избор на стоки и услуги при запазване на марка
Авторско правоОптимизирайте марката си, като изберете подходящи стоки и услуги - съвети и рекомендации за успешен избор в тази статия.
